måndag 26 augusti 2013

Twisted thoughts.

Nu är sista veckan igång före jag beger mig av. Nedräkningen har börjat med andra ord. Allting blir mer och mer verkligt men jag tror att jag först i tåget på väg ner till Helsingfors kommer fatta att de kommande fyra månaderna i Österrike faktiskt blir sanna. För varje dag som går kommer dock tudelade känslor upp till ytan och man växlar mellan den självsäkra livsnjutaren som blickar framåt med en positiv inställning och en förvirrad människa som inte riktigt vet vad hon vill göra med sitt liv. Det är verkligen inte lätt att vara i ett förhållande samtidigt som man brinner för äventyr och att göra karriär ute i världen. Hur ska man veta vilka beslut som är dom rätta i livet? Ska man lita på ödet? Ibland önskar jag att man kunde gå tillbaka i tiden och leva det bekymmerslösa åren på nytt som man hade när man var liten.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar