lördag 21 juli 2012

strandad tillsvidare.

Sådärja! Då var 8 arbetsdagar på Sere CHECK och nu är jag påväg hemåt igen. Helt otroligt att jag hann på detta tåg som startade 13:06, have never happened before. Stort tack till Mollan och resten av gänget som lät mig slinka iväg från jobbet en aning tidigare än vanligt! Som det ser ut nu har jag inte längre något jobb på båten för resten av sommaren, men vi får se hur länge det räcker innan hotellchefen ringer och behöver inhoppare. Enligt mina kollegor behöver jag iaf inte vara orolig, vikarier verkar det finnas behov av nu som då året runt. Själv är jag nog positivt inställd till att under hösten och vintern förtjäna lite xtra fickpengar ombord. Tiden får utvisa vad som händer. Nu tänker jag bara slappa och leva loppan tills skolan drar igång igen den 27 augusti. :)


Bilderna btw, från våran Sthlm- resa ska laddas upp genast jag får in dem på datorn. Har haft lite tekniska problem hittills men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :) Tillsvidare får ni nöja er med en bild på mig och min nya favvo-klänning! =)



Ett tillägg ännu. Väntar ivrigt på att se pojkvännen och hans sprillans nya bil, samt fira jeppisdagarna ikv.
 See you tonight, right?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar