onsdag 25 juli 2012

lite sommarkänsla.

Nu medan jag är igång tänkte jag att det är lika smidigt att fortsätta med lite uppdatering. Har några fina bilder från början av juli som jag inte heller hunnit dela med mig. Hemma på gården har vi igelkottar som smyger omkring med jämna mellanrum. Skulle ha lust att ta dem upp i famnen och gosa med dem men tyvärr är dom alldeles för skygga för något sånt. Taggiga också förstås.



My lovely cousins


 En av mina gamla klasskompisar från gymnasiet tog initiativ till att ordna en gårdsfest för hela våran gamla abi-årgång hemma hos sig för några veckor sedan. Mycket strongt gjort och en väldig lyckad tillställning faktiskt!Långa bord på bakgården, skön musik, trevligt umgänge och god mat präglades kvällen av. Lyfter på hatten åt Jannika samt hoppas på flera dylika arrangemang i framtiden











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar