tisdag 1 maj 2012

Some photos for u


Här kommer ett bild-inlägg från Sthlm och praktiken!



Avverkade bl.a. en 2 timmars promenad med Henna & Anette :)





Tror nog att min arbetsplats har en av dom finaste utsikterna i hela världen!




Sergels torg!


En av mina dagar i Sverige träffade jag också min käre vän Elin som råkade befinna sig i storstaden under samma helg. Vi åt lunch tillsammans, strosade runt bland en bråkdel av alla mysiga gator i centrum, spanade in det kungliga slottet och gamla stan samt fikade på ett gulligt litet café i nästintill perfekt vårväder. <3




Det kungliga slottet.




Gamla stan.





Blommande körsbärsträd i kungsparken! Fick värsta Japan fiilisen när man gick omkring där. Skulle nästan göra vad som helst för att få lika fina träd till min framtida trädgård. Lovely.


Jag och Henna återvände cyklandes till kungsparken under min sista kryssning som commondore värdinna. Träden var fortfarande lika vackra. Sen hann vi ännu se oss omkring på Skeppsholmen innan det var dags för mig att ta mig tillbaka och fortsätta jobba. Tiden går snabbt när man har roligt!


De 8 dagarna i common gick som på räls och nu är jag hemma o har ledigt fram tills nästa tisdag. Skönt! Väntar med spänning på att till näst få pröva på combi jobbet. Det sägs iaf vara en av dom roligaste arbetsposterna på båten. 3/5 CHECK med andra ord. Snart är hela första praktiken avklarad. Jisses.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar