torsdag 24 november 2011

Torsdag.

Idag har jag varit helt ledig från skolan. Skööönt. Men tvingade ändå mig själv att stiga upp relativt tidigt för att fortsätta med tentläsning före det blev dags att springa över gårdsplanen till practium och få lite hair treatment :) Nu i efterhand känner jag mig supertrött, har en huvudvärk på g men håret blev nog helt bra som tur! Tog förstås en aning längre än hos vanliga frisörer när det hela tiden skulle analyseras och frågas en massa men i slutändan visste eleverna nog vad de höll på med. *phew* Det blev 40 ege näär hon gjorde slingor i hela håret + klippte topparna. Billigt?


Before:


After:


Ikväll ska jag pysa iväg till Töölö på mexikansk afton. Hittils har jag inte varit särskildt aktiv inom vasa nation, första gången jag deltar i nån programkväll idag. hehe. Därför ser jag extra mycket fram emot att få träffa pampasbor samtidigt som man får lite annat än skolarbeten att tänka på.

Tjingeling lovers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar