tisdag 22 november 2011

Tjohejj

Hemma igen efter en trevlig kväll på stan med Ann & Åsa. Roligt att få besök från hemtrakterna med jämna mellanrum. Båda två råkade ha kurser i stan så det var ju en självklarhet att vi skulle catcha up på samma gång. Gick först runt och shoppade med A en bra stund så länge vi väntade på att Å skulle anlända med planet till huvudstaden och joina oss. Efter många om och men blev vi till sist "förenade" och satte oss ner på mysiga café Esplanaden för en sen middag. Yummie yummie. Alltid lika goda delikatesser där. Vi fortsatte med en kaffe på Fazer café. Där skulle jag nog inte ha råd att konsumera nå mycket på egen hand kan jag säga. Hursomhaver, bra sällskap, bra kväll!


Innan jag avslutar och kryper ner till kojs tänkte jag ännu meddela att jag lyckades få tid till frisören på torsdag! Yei. Can´t wait. Lite orolig är jag dock, de e ju ändå studeranden som kmr förvandla mig.. men så länge jag inte blir rödhårig eller flint kan jag leva med resultatet. Fingers crossed people!



Guten nacht <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar