fredag 18 november 2011

It´s a comeback.


Belive it or not, men nu har jag äntligen fått till det. Som ni kanske kommer ihåg höll jag på med bloggande under den tiden jag var i oz men tyvärr tog motivationen slut och jag hade alldeles för mycket andra roligare saker att underhålla mig själv med vilket gjorde att jag aldrig riktigt hade tid att koncentrera mig på skrivandet och uppdatering. Denna gång ska jag försöka keep up the work och göra bättre ifrån mig. hehe. Har inte direkt funderat ut något speciellt tema, kommer ta de som de kommer och antagligen mest skriva om vardagliga grejer och mina otroligt djupa och filosofiska tankar och drömmar. En sak kan jag dock lova, det kommer garanterat att komma återkommande inlägg om aussie livet och mina minnen därifrån samt alla nya resor jag drömmer om.So stay tuned !

The best Blog 2011 is officially opened lovers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar