onsdag 30 oktober 2013

Fantastico.

Efter tre intensiva dagar av pluggande belönar jag mig själv med att åka iväg till Milano imorgon! Ska möta upp min soulmate Amy som jag inte sett på 1½ år där borta. Galet! Vi kommer spendera 2-3 nätter i mode staden och sen följer hon med mig tillbaka till Salzburg. Startar härifrån på eftermiddagen då min lektion i destination marketing avslutats och borde vara framme strax innan 21:00 i Milano. Enligt väderprognosen har dom lovat 18 +grader och sol i Italien så det är väl inte fy skam med tanke på att det kommer regna och vara svinkallt här i Österrike dom närmaste dagarna. Amy åker hem till Sverige på tisdag och torsdagen därpå har packar jag väskan igen men den resan är hemlig. Ni får vänta och se vart det bär av. Ha det så bra så länge. xoxoxoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar