söndag 9 mars 2014

Sunday update.

Jahapp, då var alltså första inskolningsveckan avklarad. So far so good! AyRes-programmet som vi håller på att plugga och älta in i hjärnan är banne mig inte någonting man lär sig hux-flux men jag märker redan att jag gör framsteg hela tiden, sakta men säkert, och det gör ju att hoppet hålls uppe. Förhoppningsvis kommer den dagen då jag kan göra bokningar från A till Ö helt flytande förr eller senare. Under veckans lopp har vi också fått vara med och avlyssna samtal på avdelningen. Väldigt intressant att få se och höra hur det går till när riktiga case sköts. Imorgon kväll skall jag påbörja praktiken på flygplatsen också, spännande

Igår blev vi bortbjudna till Öja. En mysig lördagkväll med C & J i form av god mat och ett långt avslappnande bad utomhus i deras badtunna. Vi satt långt in på natten och bara pratade samtidigt som månen och stjärnorna lyste ovanför. Killarna var dock inte blyga med alkoholen, vilket resulterade i att min kar mådde mindre bra längs den krokiga hemvägen och jag har fått agera som personlig assistent hela dagen idag. Inte lätt med krabbis här inte :)

Önskar er alla trevlig början på den kommande veckan! xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar